interessa un minitroc al barri?

Hola a totes i tots… em preguntava si hi hauria famílies al barri interessades en crear un minitroc, algo molt similar al Trocasec, la xarxa d’intercanvi del barri, però dedicada exclusivament a la infància. Allà podriem intercanviar roba, mobiliari, joguines, aparells i tot tipus de coses que els i les peques de la casa han deixat de necessitar i encara es poden fer servir. Podriem posar una taula expressament quan hi hagi Trocasec, o reunir-nos en algún indret un cop al trimestre… us sembla?

De fet, l’intercanvi també podría fer-se per banc de temps, no necessàriament per altres objectes materials… tipus “et canvio aquest cotxet per unes quantes hores de canguro pel meu fill”. 

Us sembla interessant? Ens posem en contacte amb el Trocasec???

4 responses to “interessa un minitroc al barri?

  1. Em sembla perfecte!! molt bona idea noia.
    m’hi apunto!

  2. Em sembla una molt bona idea, la Isadora i jo ens apuntaríem segur. Igual la idea de posar una taula quan hi hagi troca-sec seria el més fàcil. Nosaltres podríem posar la taula si fes falta.

  3. Hola,

    Quería informaros del próximo taller que organizo en MON&DIET. Se trata del Taller de Consolidación de Hábitos Alimentarios de 1 a 3 años. Más info en la web de MON&DIET.
    http://mondiet.blogspot.com.es/2012/05/taller-de-consolidacion-de-alimentos-de.html

    Será el martes 5 de junio de 11 a 12h. Si te interesa, no pierdas la oportunidad y apúntate a venir (con o sin niñ@s). Puedes inscribirte aquí mismo. Espero poder resolver tus dudas.

    Si este día/hora no te va bien dímelo e intentaremos montar otro Taller con otro grupo según necesidades.

  4. Hola a todas! me parece una excelente idea, como también la de agregar el banco del tiempo me parece importante … sobre todo para las nuevas mamás que aún no tenemos nada de cosas infantiles para intercambiar!
    un abrazo grande!!

Deixa un comentari